Onsdag

24.02.2010 08:07

Igår kväll så åkte jag på det jag fruktade mest, dte jag alltid fruktat mest nämligen MAGSJUKAN! Fy det var inte roligt, jag hatar att spy, må illa och skita är inga problem, det är jobbigt men inga problem. Det värsta med att spy är ångesten och paniken i att inte få luft. Jag får dödsångest varje gång. Jag hra inte varit magsjuk på jag vet inte hur länge, det är minst 10 år sedan. Jag spyr inte ens när jag är full, det har hänt två gånger i mitt liv, en gång på min 18-års dag för att mamma hinkade i mig alldeles för mycket sprit och andra gången var inne i stan med några vänner men det sjuka då var att jag blev helt väck och bara spydde och spydde, tror att någon lagt nåt i mitt glas eller så för den fyllan var helt sjuk. Annars är jag en ganska ordentlig flicka som alltid kommer ihåg vad jag gör när jag druckit och inte dricker speciellt ofta, förra året var jag väl ut 4-5 gånger max. Nu var det i December sist när vi åkte till BadGastein med jobbet, det är nog dom roligaste resorna man kan göra alltså! Firmafester slår allt, vi hade en annan firmafest i November också om jag inte minns helt fel och då vart det livat i luckan haha, cheferna var värst. Alltid cheferna som är värst! Men dom ska väl också få slappna av, det är kul med chefer som inte är så uppblåsta jämt, dom som faktiskt kan se sig som en i mängden. Jag hade en chef när jag jobbade på et företag på Gärdet i Stockholm, han såg ut som en riktig "white trash" helt sjukt, just den gången jag minns nu så var vi på fest på Wallmans salonger, företaget bjöd på skitfin 3-rätters och show. Allt var okej tills han blev packad och började talla alla tjejerna på lökarna, alltså den här killen var vidrig men så sjukt rolig. Det kommer sldrig finnas någon som han! Jaja, nu skulle vi prata om min magsjuka =( blä för den, inte roligt alls. Har tänkt att operera bort en del av magsäcken, då kanske jag skulle bli mindre magsjuk. Jag tänker om magsäcken blir mindre så kan ju det ju inte komma lika mycket äckel ur den när man är sjuk? Äh, vad tjänar det till, bara att rida ut stormen och hoppas att det inte återvänder i den närmaste framtiden. Nä jag har tänkt att åtminstone ha fyllt 40 innan jag accepterar en magsjuka igen! Hoppas att ni slipper! Tjing!